۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰

استاندار همدان:

ضرورت پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی همدان/ دچار خودتحریمی نشویم

ضرورت پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی همدان/ دچار خودتحریمی نشویم

همدان- استاندار همدان گفت: مشکلات واحدهای تولیدی به گونه‌ای پیگیری شوند که دچار خودتحریمی نشویم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، گفت: در شرایط کنونی و با توجه به تحریم‌های ظالمانه، ضروری است که در کنار فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی باشیم.

وی با بیان اینکه در جلسات کارشناسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی به دقت بررسی شود، افزود: نگرش مجموعه دولت به واحدهای تولیدی انبساطی و تسهیل‌گر باشد.

استاندار همدان با اشاره به تسهیل در فرآیند و روند بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار کرد: مشکلات واحدهای تولیدی به گونه‌ای پیگیر شوند که دچار خودتحریمی نشویم.

قاسمی‌فرزاد افزود: دستگاه‌های اجرایی برای حمایت، پشتیبانی و رفع موانع از واحدهای تولیدی به دنبال راه حل‌های قانونی باشند.

وی، ضمن تقدیر از حمایت دستگاه‌ها و بانک‌های استان از واحدهای تولیدی، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، امور مالیاتی، تأمین اجتماعی و بانک‌ها، نگاه حمایتی به واحدهای تولید دارند که قابل تقدیر است.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به تجهیز مدارس استان به وسایل گرمایشی، گفت: با توجه به رسیدن فصل زمستان، آموزش و پرورش استان می‌تواند از ظرفیت شرکت تولیدی صنعتی تولید بخاری‌های هرمتیک کم مصرف هوشمند در راستای تجهیز مدارس استان استفاده کند.

کد خبر 5386061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha